niedziela, 2 marca 2014

Kolejne jajo.

Witajcie kochani.
Dziękuje, ze zaglądacie na mojego bloga. Cieszę się z tego powodu tym bardziej, że to moje początki w robótkach ręcznych i prowadzeniu bloga. Zdaje sobie sprawę, że sztuka ręcznych wytworów nie idzie mi jeszcze dobrze, ale uczę się i  próbuje może kiedyś będzie lepiej. Mam taką nadzieję. :)
No ale dosyć tego biadolenia  :)

Ostatnio przerzuciłam  się na "kręcenie " jajeczek. Do świąt jeszcze trochę czasu  więc moje jajeczka powstają powoli.... Dzisiaj powstało kolejne w tonacji fioletowo- różowo- żółtej :)



Myślę, że nie jest takie złe, jak sądzicie ?
Hmm... Może kolejne wyjdzie lepiej.
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem.:)

Wiola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...