środa, 17 stycznia 2018

Dzień babci :)

Witam serdecznie. 
Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę teraz wracać do tego. Było minęło. Dzisiaj zjawiam się z robótkami, ktore udało mi się zrobić na dzień babci. Będzie drzewko kawowe i filiżanka z różami. Usiądźcie więc wygodnie i zaczynamy. 
Na pierwszy ogień leci filiżanka z sizalu z czerwonymi różyczkami ze wstażki.  Oczywiście wymagała trochę pracy, ale myślę, że było warto.






Kolejna praca, którą chcę się podzielić będzie w innej kolorystyce i w całkiem innym stylu. Od filiżanki przechodzimy do drzewka kawowego. z herbacianymi różami. 




Efekt chyba wyszedł fajny, a zapach w domu nieziemski. No i wiadomo kawa moze słuzyć nie tylko do picia :)
Obie prace powstały z myślą o naszych babciach. Z pewnością by się ucieszyły dostając taki prezent.
Na dzisiaj byłoby tyle z mojej sreony.  Jeszcze mam coś w zanadrzu, ale nie pokaże :) zostanie do nastepnego wpisu. Żebym miała o czym pisać i co pokazać.  
Trzymajcie się więc ciepło.
 Pozdrawiam i do zaś..... 
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...