piątek, 15 września 2017

Drzewka Bonsai

Witam Was cieplutko w ten chłodny dzień. Co tam porabiacie? szykujecie się już do światecznego sezonu? Ja jeszcze nie, jakoś nie czuje weny, by się za to zabrać. U mnie  jeszcze kwiatowo i kolorowo. Dzisiaj pojawiam się na blogu z moimi świeżutkimi drzewkami bonsai. Oczywiście  w kolorze rózowym ( bo jakże inaczej ) :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo to nie do końca moja wina :) Ale co tam będę się zarzekać. Lubie róż i tyle, zwłaszcza we wszelkiego rodzaju robótkach. 
Dobra, koniec mojego gadania. Pewnie chcecie zobaczyć, co tym razem wymodziłam. 
Proszę oglądajcie :
Na początek trójeczka różowa:




No i pojedyncze drzewka.
Jasnoróżowe

   
Ciemnoróżowe 


Które się Wam najbardziej podoba? bo ja skłaniam się chyba bardziej ku temu z jasnymi kwiatkami.
Ale jak to mówią, to już kwestia gustu.

Nie będę się za dużo rozpisywać, bo co tu się rozwodzić. Pokazałam Wam moje ostatnie pracę i niebawem pojawię się znowu:) 
Pozdrawiam Was serdecznie. 
Buziaki.
Wiola 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...