niedziela, 8 czerwca 2014

uczę się pilnie :)

WitamWas bardzo serdecznie ! :)

Kochani dzisiaj zaczęłam przygodę z quilingiem. jest to dla mnie nowość. Właśnie stawiam w nim pierwsze kroki, choć może trochę nieudolne.
Inspiracją były dla mnie wasze blogi.Ile tam quilingowych cudów macie. trochę pozazdrościłam  i pomyślałam, że ja też spróbuję. Zakupiłam niektóre potrzebne sprzęty, paski i zaczęłam tworzyć. Co prawda daleko mi do was, ale cieszę sie jak dziecko z mojej pierwszej robótki :) :) :)

A oto ona :


Wybaczcie, że trochę koślawo. Obiecuję, że następnym razem bardziej się postaram :)

Dziękuję, za wasze komentarze. Są dla mnie inspiracją do działania. 

Pozdrawiam. Buziaki :)

Wiola.


1 komentarz:

  1. Uwazam ze jak na pierwszy raz to wyszlo CI cudownie ! Ja raz chcialam sie tego podjac ale niestety to nie dla mnie , mam defekt ze nie mam cierpliowsci.. Czekam na wiecej Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...