piątek, 25 lipca 2014

Wróciłam :)

Witajcie kochani. :)
                     Właśnie wróciłam po tygodniu nieobecności. Widzę, że u was sporo się dzieje. Powstały piękne prace :)
Ja tez coś wykonałam, bo było mi wstyd, że się obijam. :)  Wczoraj wzięłam się do pracy i powstał bukiecik. w kolorach fioletu :)
Bukiecik powstał z organtyny i krepinowych różyczek. Jako podstawę wykorzystałam starą doniczkę którą zachomikowałam dawno dawno temu. ;) A efekt mojej pracy wygląda tak :)

 Tutaj jedno ujęcię :) 


I następne:)


No  jeszcze z góry :)


Heh coś za dużo tych bukiecików u mnie powstaje :) hi hi, ale lubię je robić. Radują moje oczy. Mam nadzieję, że was nie zanudzam małą różnorodnością moich prac.....
W każdym bądź razie muszę pomyśleć o czymś innym. Już chodzi za mną pewien pomysł, ale nie zdradzę jaki :) wkrótce zobaczycie :) 

Pozdrawiam Was i ściskam serdecznie. 
Wiola.

2 komentarze:

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...