piątek, 3 kwietnia 2015

jajeczkowy koszyczek :) i życzenia :)

Witajcie kochani!
                           Na początku chciałam was pozdrowić i podziękować, że zaglądacie do mnie d czasu do czasu :) Dzisiaj chce wam pokazać moją ostatnia pracę przed świętami. Będzie to jajeczko w koszyku, które powstało w trybie przyspieszonym,  z racji na pilność zamówienia :) Oj to było wyzwanie.... :) No ale udało się zrobić na czas. Zamawiający zadowolony , a to najważniejsze:).

I co myślicie,  może być?

Nie będę się tu wiele produkowała,bo każdy z was ma dużo pilnych spraw przed świętami i nie ma czasu na czytanie dłuuuuuuuugich postów :) 
Przystępuję więc do rzeczy.  

Kochani serdeczne życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych.
Radości w sercu, pogody ducha. Wspaniałych chwil pełnych miłości  i pokoju..... Niech wraz ze zmartwychwstałym Chrystusem narodzi  się w Was nowy zapał i  energia do życia pełnego pasji:) 

Wesołych Świąt !
Wiola



3 komentarze:

  1. Wiolu dziękuję i Tobie również życzę radosnych świąt ,smacznego jajeczka i dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koszyczek radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...