sobota, 6 czerwca 2015

Pierwsze sizalowe drzewko! :)

Witajcie Kochani.!
Jaki piękny dzionek dzisiaj, aż chce się żyć !!!i tworzyć. Dzisiaj będzie mój debiut. Pierwsze drzewko sizalowe:). Spójrzcie proszę i oceńcie swoim fachowym okiem, czy może być ;) Bez obawy,  jestem otwarta również na słowa krytyki, bo dzięki nim możemy się rozwijać . Wydaje mi się że za mała doniczka.... Hmmm.....Jak uważacie?


 Wiem, że kijek krzywy, ale to akurat zamierzone było :)


 Za mała ta doniczka? 


No i tyle by  było fotek. Nie szalałam zbytnio bo i jakość ich kiepska. 
Cieszę się z niego jak dziecko :) :)
Co prawda zeszło się trochę i nie obyło się bez poparzonych palców, ale co tam , liczy się efekt :) 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i czekam na opinie. 

Buziaki :*
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...