poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Dożynkowy kosz :)

Witam serdecznie.!
  No i znowu cieplutko nam się zrobiło :) powoli rozpoczynają się żniwa. Wszędzie złoci się zboże okroszone pięknymi makami i chabrami. Pomyślałam więc, że sobie zrobię taki koszyk pełen zboża i polnych kwiatów. A nazwałam go dożynkowy :) Myślałam  o tym by   dać żywe kłosy zboża, z pewnością lepiej by to wyglądało, ale niestety bardzo się łamią i musiałam zrobić je z krepiny. Przy ich wykonaniu inspirowałam się filmikiem zamieszczonym na you tube przez Justynkę.  Reszta kwiatów wykonana metodą prób i błędów. Najbardziej to namęczyłam się przy chabrach.... Jak tu zrobić płatki, żeby były podobne do prawdziwych. Myślałam próbowałam i coś tam wymodziłam. 
No, chyba za dużo gadam :)
Wstawię więc fotki, żeby się podzielić z Wami tym, co udało mi się stworzyć.   



 Z tych wszystkich kwiatów najbardziej podobają mi się maki. Zresztą uważam, że to urocze kwiaty, takie piękne i zarazem delikatne:) 




No i to wszystkie zdjęcia na dzisiaj. :)

Niebawem znów się zjawię z nową pracą. jeszcze nie wiem, co to będzie, ale jakiś pomysł pojawi sie w tej mojej główce.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego posta.
Będę się starała szybko coś wykonać i pojawić się niedługo. 
Tymczasem ściskam Was mocno. :)
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...