poniedziałek, 9 listopada 2015

Anielskie bombki

Witajcie Kochani!

 Coraz bliżej święta, ja tez zaczęłam robótki Bożonarodzeniowe. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić bombkami, które udało mi się zdziałać ostatnimi czasy. Nie nie..... tym razem to nie będą karczochy. 
A co?.... myślę, że tytuł posta mówi  sam za siebie. Miałam w domu kilka akrylowych bombek z otworami i gipsowe aniołki. Postanowiłam połączyć je ze sobą i efekt okazał się  całkiem niezły.   I oto co mi powstało.




 Bombka w odcieniach fioletu....



 Z niebieskimi dodatkami

 
I  w różu....

Na razie powstały tylko trzy, ale  z pewnością zrobię jeszcze kilka. 



To by było tyle na dzisiaj.Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. 
Buziaki 
Wiola

3 komentarze:

  1. Piękne Kochana!Najbardziej podoba mi się w różu , bo niebieski jest piękny, ale chyba bym odjęła koraliki w nim. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...