środa, 22 lutego 2017

Sezon wielkanocny otwarty !

Witajcie! Dzisiaj pojawiam się z okazji otwarcia sezonu wielkanocnego. Widzę, że u niektórych z Was sezon ten już trwa od jakiegoś czasu. Ja jakoś nie mogłam się zebrać wcześniej. No, ale ni nie szkodzi.
W tym roku nie  zaczęłam tradycyjnie od jajeczek, ale czegoś innego. Dzisiaj chciałabym Wam się pochwalić moimi ostatnimi pracami, które wykonałam.....
Tym razem będą to wiosenno- wilkanocne domki- zawieszki :) 

Na początek zdjęcie grupowe :P



Narazie jest osiem. Ale, jak się  będą podobać, to może zrobię wiecej. 

Co prawda nie są to skomplikowane robótki, ale cieszą oko. Można zawiesić w oknie, na drzwiach, użyć jako dekoracji stołu, lub w każdy inny sposób. 

A teraz chciałabym pokazać je Wam z bliska


Dobór par był jak najbardziej przypadkowy. Każdy domek mimo powtarzających się elementów jest inny. Niepowtarzalny  i jedyny w swoim rodzaju :P






Tworząc je chciałam zachować wiosenny klimat i użyłam takiej kolorystyki.  Oczywiście można zrobić też w innych kolorach, ale mi się wydaje, że te pasują do świąt Wielkanocnych.
No na dzisiaj będę kończyć mam nadzieję, że wena mnie nie opuści będzię mi napływać dużo inspiracji światecznych. Czego i Wam życzę kochani. A teraz przesyłam wam buziaki :* i ściskam  serdecznie. 

P.S. Czy Wy też nie możecie doczekać się wiosny ???? 
Pozdrawiam  
Wiola
  


2 komentarze:

  1. Oj ja bardzo chcę wiosny! Mam nadzieje, że w tym roku pogoda mnie mile zaskoczy :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...