niedziela, 26 stycznia 2014

Różowe drzewko.

Witam.
 Dziękuje, że odwiedzacie mojego bloga, mimo tak skromnego dorobku. :)
Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami kolejna pracą, jaką udało mi się wykonać w ciągu ostatnich paru dni. Jest to drzewko krepinowe w tonacji różu. Zdaje sobie sprawę że jakość wykonania nie jest rewelacyjna. Zaczynam dopiero przygodę z robótkami i tak tworzę różne robótki,choć muszę przyznać, nie zawsze wychodzi mi to tak, jakbym tego chciała. No cóż początki bywają trudne.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających na mojego bloga.:) Trzymajcie się cieplutko.


 Zdjęcie też nie jest perfekcyjne. Heh....

1 komentarz:

  1. Jaka duża róża. Świetna jest :) ps.nie myślałaś żeby usnąć weryfikację słowną komentarzy? trochę się nie chce tego wpisywać :P

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...