sobota, 8 lutego 2014

"Multimedialny" stojak i serce.

Witam.
Dziękuje, że odwiedzacie mojego bloga.:)
Trochę czasu minęło od mojego  ostatniego posta. Mogłabym to zrzucić na brak czasu, ale tak naprawdę to czekałam na wenę.... czekałam czekałam i wreszcie jest.................mój walentynkowy "multimedialny" stojaczek i serducho. Skąd taka nazwa............ No cóż,  robiąc porządki z moimi zbiorami filmów znalazłam stare niepotrzebne płyty i kasety VHS. Pomyślałam sobie , że może coś z tego " wyprodukować"?  No i proszę jest efekt. Stojaczek wykonany z płyt DVD i taśmy z kaset VHS. :)




 Sam stojaczek wyglądał trochę  nudno, więc powstało serducho z bibuły. Po bokach oklejone  jest taśmą VHS i warkoczykiem ze srebrnego sznurka . Na podstawie stojaczka pojawiły się również różyczki.




 Myślę, że nie wyszło to tak źle, a filmy
zamiast wylądować w koszu  na coś się jeszcze przydały :) 

Pozdrawiam  serdecznie i do zobaczenia... na blogu oczywiście :)
Buziaki.
                

                                                                                     Wiola.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...