piątek, 14 lutego 2014

kosz kwiatów

Witam.
Cieszę się że zaglądacie na mojego bloga  mimo tak małego dorobku : )
Dzisiaj wolne w pracy, miałam  troszkę czasu i chęci więc powstała kolejna praca. Tym razem koszyczek z kwiatami z krepy.
Koszyk pleciony z wikliny papierowej a kwiatuszki powstały dzięki kursikowi
http://aniolyanielki.blogspot.com/2011/11/kwiatuszki-z-krepiny-krok-po-kroku.html
Teraz będę miała trochę więcej czasu, więc myślę, że jeszcze uda mi się coś ciekawego wymodzić :).
Pomysły jakieś się rodzą w tej mojej głowie, zobaczymy co z nich wyjdzie : )


Może to nie jest mistrzostwo, ale co mi tam..... 

Pozdrawiam. 
Wiola.


1 komentarz:

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...