sobota, 20 września 2014

Kolejne serce.

Witajcie Kochani. ! :)
Długo myślałam czy Wam je pokazać. Powstało niedawno kolejne moje serce. Trochę sie obawiam wstawiać  je na bloga,:(  ale raz kozie śmierć.  Nie jestem zadowolona z efektu nie wiedzialam jak je ozdobic i powstało takie coś.....

Trochę skromna dekoracja, ale wybaczcie nie miałam pomysłu.
Serce jest wykonane z ręczników papierowych obklejonych na balonie. W środku jest więc puste :)
Na dzisiaj kończę mój post. Wybaczcie, że nie jest za długi, ale wpadłam  tylko na chwilę.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Wiola.

2 komentarze:

  1. Czemu sie obawialas , przeicez handmade to hadmade :) mNIE SIE SERDUSZKO PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy:).

    Pozdrawiam ciepło;).

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...