niedziela, 14 września 2014

Sznurkowe serce

Witajcie Kochani!

Po ostatniej mojej pracy, którą wam pokazałam pozostał niesmak.... no cóż.... Może nie mam talentu i umiejętności takich jak większość z Was, ale myślę, że powoli się wszystkiego nauczę i będzie lepiej.
Z jeansów przechodzę do sznurków :)  Dzisiaj chcę wam pokazać moje serce, które wykonałam  wczoraj.... dzisiaj  powstały fotki i właśnie postanowiłam pokazać je światu :) No cóż może nie jest to mistrzostwo świata, ale zawsze coś :)



No i teraz mogę wam zdradzić, że powstaje nastepne serce. Co prawda inną metodą i w innej kolorystyce, ale  niebawem zobaczycie.
Mam nadzieję, że to nie będzie klapa :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Buziaki :* 
Wiola

2 komentarze:

  1. Wiolu śliczne serdeuszko zrobiłaś ,a podobno powstaną kolejne,więc koniecznie je pokaż .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Danutko:) Słowo uznania od Ciebie cieszy jak wygrana w lotto :) Pokaże niebawem. Tylko trochę mało czasu ostatnio mam , ale jak znajdę więcej czasu to z pewnością pokaże. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...