niedziela, 28 grudnia 2014

Z nudów.

Witam wszystkich serdecznie po świętach.!
 Mam nadzieję, że brzuszki czują się dobrze..... Mój chyba przejedzony i zaczyna grymasić hehe.
 Gorączka świąt minęła, do pracy też nie trzeba iść,  więc z "nudów" wzięłam się za tworzenie i dzisiaj powstał mój bukiecik w doniczce.:) 

Jak zwykle na żywo wygląda ładniej niż na zdjęciu.


Mimo, że za oknem śnieg, ja mam własne motylki. I jeden właśnie sobie przycupnął na kwiatuszkach :) 

To tyle zdjęć, rozpisywać też się bardzo nie będę, bo czeka na mnie herbatka miętowa. Fuj!  Musiałam zajrzeć choćby na chwilę,bo trudno się powstrzymać :) 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie . Trzymajcie się mocno :) 

Buziaki 

Wiola.


2 komentarze:

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...