piątek, 5 grudnia 2014

stroik inspirowany....

Witajcie moi kochani blogowicze ! :)
 Dzisiaj chce Wam się pochwalić moim nowym wytworkiem , który powstał w niedawnym czasie. Zawsze mi się podobały stroiki Danusi..... zresztą nie tylko one.... Przyznam, że trochę zazdroszczę Ci kochana talentu. Ale super, że jesteś, bo możemy zawsze na Ciebie liczyć.! :) Dziękuję Ci bardzo za inspiracje. Buźka :*
Chciałabym dzisiaj pokazać właśnie taki stroik inspirowany z  bloga.Danusi
I oto się pojawił..... Pierwszy w historii mój stroik :)..... możne trochę nieudany, troszkę koślawy :( ale i tak jestem dumna, że udało mi się coś takiego zrobić :) :)

Zobaczcie  same :)


Zdjecia tez nie są mistrzostwem świata :(


 Chyba musze się bardziej starać przy tych moich robótkach.....
Niestety.

No to by było na tyle mojego prezentowania.Lece teraz na wasze blogi.... podziwiac co tam tworzycie....
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę dużo twórczych pomysłów.
Trzymajcie się. Buziaki :*
Wiola.

3 komentarze:

  1. Wiolu stroiczek wyszedł pięknie i cieszę sie bardzo,że jesteś kolejną osobą ,która inspiruje się nimi.
    Najważniejszy jest szkielet,czyli gwiazda ,a potem każdy może sobie ozdabiać według swojego gustu i dostępnych materiałów.Jeśli powstaną kolejne to chętnie je zobaczę ,więc się chwal kochana .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest taki zły ten stroik jak na debiut uważam bardzo udany. Ja robiłam w zeszłym roku i pierwszy tez mi specjalnie nie wyszedł. Potem nabarłam juz wprawy . Nie poddawaj sie , nastepny napewno Cie zadowoli. To do dzieła. A ja sobie popatrze bo juz tu zostaje u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...