środa, 23 sierpnia 2017

No to jedziemy.... :)

Uuuuuuu...... ale mnie długo nie było. Wiadomo lato.... urlopy i nie zawsze się ma możliwość i   ochotę siedzieć przed komputerem. 
Teraz zrobiło się zimniej, mokro i jest okazja żeby zasiąść przed komputerem i uzupełnić zaległości. 
Nie martwcie się, nie będzie wszystko naraz. Mam nadzieję, ze uda mi się częsciej zagladać na bloga  Dzisiaj chciałam pochwalić się Wam autkiem wykonanym przeze mnie. Tym razem w ciemniejszej kolorystyce. mam nadzieję, że się spodoba. Liczę na wasze komentarze. 
Nie gadam więcej tylko wrzucam fotki :)


Ten sam samochód, ale inne ujęcia.




I co sądzicie? może być?
Czekam na waszą opinie w komentarzach. 
Pozdrawiam was bardzo serdecznie.
Trzymajcie się.

Wiola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...