środa, 30 sierpnia 2017

Zielone drzewko

Witajcie kochani!
Cieszę się, że zaglądacie na mojego bloga, mimo nieregularnych wpisów. Ostatnio pisałam, że postaram się częściej go odwiedzać i wrzucać posty. Jakoś się udało. Nie minęło dużo czasu od mojego ostatniego wpisu, a dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moim drzewkiem w kolorze zieleni.... skąd taka kolorystyka? Nie wiem. Jakoś tak mnie naszło. Chyba potrzebowałam trochę odmiany.
No więc do rzeczy. 
Ostatnimi czasy udało mi się stworzyć drzewko inne niż dotychczas. Nie chciałam, żeby  było z samych róż, albo z kawy i kwiatów, bo to już było . Wymysliłam, że tym razem zrobie je z sizalu..... Jak wyszło ? hmm..... przekonajcie się sami :)



  
He he nawet żaba się na sesje załapała :P


Pewnie zauważyliście że mam nowe logo na zdjęciach. tamto było zwykłymi inicjałami łatwymi do podrobienia. Teraz mam coś innego. Nie chwaląc się sama je zaprojektowałam :P chociaż muszę przyznać, że nie było łatwo.... No ale po wielu próbach udało się. :) I jak wyszło?co myślicie, może być ? czekam na Wasze opinie. A teraz uciekam  bo pora kolacyjna u mnie. 
Pozdrawiam i ściskam serdecznie. 
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...