środa, 2 kwietnia 2014

no i jest...

Witajcie kochani.
Oto trzeci temat wyzwania siódemkowego u Danutki.
Tym razem tematem przewodnim jest Tęcza. Oj będzie kolorowo. Pora pomyśleć nad kolejną pracą.
Mam nadzieję, że znajde czas w te wiosenne dzionki. Bo przecież  jak słońce tak pięknie świeci, to  tyle do zrobienia się pojawia. A to wiosenne porządki, a to ogródek i znaleźć  czas na hobby trochę trudno. Z ostatnia pracą ledwo sie wyrobiłam. mam nadzieje, że teraz będzie lepiej.

No czeka mnie  wyzwanie. Już się zaczynam niecierpliwić.....




http://danutka38.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-siodemkowe-nr3-i-moje-mae.html





No to uciekam szukac inspiracji.



Pozdrawiam
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...