wtorek, 22 kwietnia 2014

Rożek

Witajcie Kochani !

Cieszę się , że odwiedzacie mojego bloga, piszecie takie miłe komentarze :)

Święta się skończyły i pora wracać do zwykłych codziennych zajęć. Mam nadzieję ze udało się wam świętowanie. Ja dzisiaj zaczęłam już ostro prace z robótkami i chcę się Wam  pochwalić  moja dzisiejszą pracą. Proszę was o wyrozumiałość, bo to pierwszy w historii mój kwiatowy rożek :)

W całej swojej okazałości :)




i od góry :)

Praca poszła szybko, bo rożek miałam zrobiony, część różyczek też.... pozostało tylko to ze sobą połaczyć.
No i wyszedł taki efekt.


Pozdrawiam was serdecznie :)
Wiola.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...