niedziela, 27 kwietnia 2014

Rożek dla Moniki :)

Witajcie kochani. !
Na początku chciałam wam podziękować, że zaglądacie do mnie. Bardzo mnie to cieszy. :)

Dzisiaj chciałam się z wami podzielic nastepna pracą, którą udało mi sie wykonać w ostatnich dniach.
Ostatnio złapałam bakcyla robienia rożków, więc dzisiaj będzie kolejny,  wiem powtarzam się, ale nie mogę się powstrzymywać, żeby go nie pokazać. Mam nadzieję, że nie będę was w koło nimi zamęczać. Może niedługo mi przejdzie i przerzucę się na inne robótki :)


Tym razem stworzyłam rożek dla mojej kochanej przyjaciółki Monisi, w jej ulubionej kolorystyce. Mam nadzieję, że jej się spodoba.



Jakość zdjęć marna znowu, jakoś nie mam daru do fotografii.




No i to by było tyle na dzisiaj, uciekam przygotować się do pracy.

 Pozdrawiam was serdecznie.
Wiola



2 komentarze:

  1. Na pewno Twoja przyjaciolka sie ucieszy :) piekny rozek stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory :) kojarzy mi się troszkę z bukiecikiem ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...