czwartek, 17 kwietnia 2014

Tęczowa wielkanoc

Witajcie kochani. 
Cieszę się, że zaglądacie na mojego bloga :) Chciałam wam się pochwalic, bo wreszcie zrobiłam moją tęczową pracę na wyzwanie u Danutki. Jak zwykle na ostatnią chwilę... heh. Ale zdążyłam. :) Myślałam długo co by tu wykonać i powstało takie oto  jajo- stroik.....



Zadowolona bardzo nie jestem, jak zwykle pojawiają się jakieś niedoskonałości.... Ale coż.... początki w robótkach bywają trudne... 


Bardzo serdecznie was pozdrawiam i do zobaczenia na nastepnym poście :)

Wiola. 


5 komentarzy:

  1. Piękne jajo ,powodzenia w wyzwaniu.
    Życzę Ci radosnych świąt i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale do tego jaja naprawdę nie ma się co czepiać!!! Jest bardzo oryginalne!!!
    Pozdrawiam światecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ozdoba. Inna niż wszystkie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten stroik i pasuje do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień babci :)

Witam serdecznie.  Moi drodzy dawno nic nie publikowałam. Nazbierało mi się zaległości. Cały sezon zimowy przegapiłam. No nic, nie będę ter...